HomeElise Koekkoek is de nieuwe cliëntvertrouwenspersoon
thumb

Elise Koekkoek is de nieuwe cliëntvertrouwenspersoon

Zij volgt Hannie Kämink op

De cliëntvertrouwenspersoon bij Reinaerde ondersteunt cliënten en hun wettelijk vertegenwoordigers bij het verduidelijken van onvrede, het verwoorden van klachten en het bespreekbaar maken van dingen. Elise Koekkoek van het LSR is de nieuwe cliëntvertrouwenspersoon. Zij neemt de functie over van Hannie Kämink.

De cliëntvertrouwenspersoon

Elise Koekkoek:'Als cliëntvertrouwenspersoon ben ik gericht op het voorkomen van klachten door cliënten in een vroeg stadium van onvrede te ondersteunen. Ik help een cliënt of zijn vertegenwoordiger wanneer er een probleem is waar hij of zij niet met de begeleider over kan of wil praten. Ik luister naar hem/haar en we kijken samen waar ik bij kan helpen.Lukt het niet om samen met Reinaerde de onvrede op te lossen of kleiner te maken? Als er behoefte aan is, help ik de cliënt of de wettelijk vertegenwoordiger met het verwoorden van een klacht bij de klachtenfunctionaris. Cliënten, familie en vertegenwoordigers kunnen met mij in contact komen via telefoon 06 19 46 23 60 of e-maile.koekkoek@hetlsr.nl

De klachtenfunctionaris is niet nieuw; Jenny Dirks is klachtenfunctionaris voor Reinaerde sinds 2019.

Klachtenfunctionaris Jenny zorgt voor informatie, zoekt oplossingen, geeft advies en bemiddelt bij klachten. Cliënten, familie en vertegenwoordigers kunnen in contact komen met de klachtenfunctionaris via tel. 06-100 15 382 of e-mail:klachtenfunctionaris@reinaerde.nl.

Jenny Dirks en Elise Koekkoek werken allebei bij het LSR. Zij werken dus niet bij Reinaerde en zijn daarom onafhankelijk.

Mede door Elise en Jenny kunnen we klachten voorkomen of goed oplossen. We krijgen ook meer inzicht in de ervaringen van cliënten en signalen die leiden tot onvrede. Daarmee kunnen we onze dienstverlening verbeteren. ​